Mijn lijst met blogs

zondag 1 december 2013

Al een beetje in de sfeer van de kerst



Het was een weekend met het Sint feest en met een vleugje kerst met mijn inspiratie voor dit miniquiltje. Mijn weekend is pas goed als er ook wat geprutst kan worden, vooral met schaatsen op tv!

Gisteren hebben we Sinterklaas gevierd samen met zwager en schoonzus die kinderen in dezelfde leeftijd hebben als wij. Onze vier kinderen samen, zijn 2 meisjes van 16 en 19 en 2  jongens van 14 en 17. Een leuke leeftijd voor vooral de gedichten! De surprises hebben sinds vorig jaar afgeschaft maar de gedichten hebben extra de nadruk gekregen, iedereen had een leuk gedicht. Mijn neef van 14 (nu al 185 lang dus ik zeg maar geen neefje meer) had mij getrokken en heel erg zijn best gedaan voor zijn tante. Naast praktische cadeautjes, kaarsen, pannenlappen etc, kocht hij deze muis die hij helemaal in de sfeer van zijn tante vindt. Lief he!


1 opmerking:

Elly zei

Oh wat een schattig muisje.