Mijn lijst met blogs

vrijdag 20 december 2013

Vakantie!



Vandaag begint het vakantiegevoel. Vorige week was het heel erg druk, namen allemaal verplichtingen mij in beslag, nu ben ik lekker 2 weken vrij. Dat heb je als je naast het quilten ook nog een baan hebt, dan behoud je het vakantiegevoel. Het atelier gaat deze weken gewoon op een relax pitje door, nu heb ik lekker de tijd om te prutsen.

Vandaag ga ik eerst maar eens de boel een kerstsfeer geven, daar waren we nog niet aan toegekomen. De krans was tot nu toe het enige, met appeltjes en geweien, ook leuk!

Ben je in de buurt, kom dat gerust langs op de open dag op zaterdag 28 december of kom op afspraak langs!

4 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

veel plezier en geniet van je vrijheid!
groetjes
Wietske

Saskia Smit zei

Fijne dagen!

Régine zei

Fijne dagen en geniet van je vakantie!

Elly zei

Ik wens je hele fijne, rustige dagen en geniet maar lekker van je vrije dagen.