Mijn lijst met blogs

woensdag 4 december 2013

Na vandaag....op naar de kerst!



Wij hebben dit weekend al sinterklaas gevierd, na vandaag ga ik weer het huis aankleden voor de kerst. Of er een boom komt weet ik nog niet, hangt een beetje af of we beide kerstdagen elders vieren, maar de kerstsfeer komt er zeker. Mijn elandjes staan er al, die vind ik enig. Natuurlijk haal ik er ook mijn winter rag-quilt bij!

Vandaag ga ik "boodschappen doen en bestellen voor mijn atelier en webwinkel, Als ik met leuke spulletjes thuis kom laat ik het jullie weten.



4 opmerkingen:

Unknown zei

Heerlijk zo die voorpret naar de kerst, veel plezier vandaag, ben benieuwd met wat je gaat thuiskomen.
Liefs, Sonja

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Veel plezier, ben benieuwd waar jij op donderdag terecht kunt want ik vind het erg lastig dat je als winkelier overal alleen maar op maandag shoppen kunt.
groetjes
Wietske

Kiekplaotiesenzo zei

Heerlijk hè die voor bereiding voor de kerst! groetjes.

Anoniem zei

Wat zijn die elandjes leuk en je quilt natuurlijk ook. Groetjes Wilma