Mijn lijst met blogs

vrijdag 6 december 2013

Hoera het is een jongen !


Misschien wel geïnspireerd door Tim, die eergisteren in ons dorp is geboren, heb ik heel lieve Maywood stofjes meegenomen bij mijn bezoekje aan de groothandel donderdag. Natuurlijk heb ik ook aan de mogelijkheid van een meisje gedacht, vandaar deze leuke stofjes. Ja, ik doe ze meteen in de aanbieding, voor deze lieve stofjes, klik hier

Met regelmaat vragen cursisten mij wat ze moeten kiezen bij het maken van een babyquiltje, vaak voor hun kleinkinderen. Sinds kort heb ik prachtige 100% wollen tussenvulling van Hobbs die je ook voor babyquiltjes kunt gebruiken en goed wasbaar is. Haal je het af in het atelier, dan is dat goedkoper, het moet namelijk verstuurd worden met pakketpost. Voor de tussenvulling, klik hier





Geen opmerkingen: