Mijn lijst met blogs

dinsdag 10 december 2013

Kerst en winter



Dit weekend was ik goed druk met de bestellingen. Soms ging het zo hard dat ik bijna niet op tijd de uitverkochte stofjes van de site kon halen. Het meeste is nu verzonden, de website heb ik weer aangevuld. Ben je nog geïnteresseerd in quiltstofjes voor 10 euro per meter? Kijk dan hier, voor de laatste kerststofjes voor 8,50 per meter, klik hier

Zo ruimt het lekker op en kan ik in mijn kerstvakentie de boel weer klaar maken voor het nieuwe jaar. Op zaterdag 28 december heb ik nog een open dag met een hele mooie actie. De details komen nog op het blog te staan, maar het wordt zeker de moeite waard!

Mijn kerst / winter kastje is weer aangevuld, ik heb weer nieuwe hartenkransen, sneeuwpop-pakketjes en (B)engeltjes binnen gekregen. Zin om ze te maken? Hier kun je de pakketjes vinden, hier voor de hartenkrans.



Geen opmerkingen: