Mijn lijst met blogs

dinsdag 15 september 2015

Uitslag loterij Deventer en verdrietig nieuws



In Deventer was het een prachtige tentoonstelling van het Quiltersgilde, wat een schitterende quilts heb ik daar gezien!
Het waren drukke dagen, daar te staan met Hartendief maar het was de moeite waard!
Leuk om alle bekende gezichten te zien, .....en te ontdekken welke namen er bij die gezichten zitten,,,,, en welke blogs, het was een leuke ervaring!

En dan nu de uitslag van de loterij......

Heel eerlijk, zonder te kijken heb ik 3 lootjes getrokken uit het mooie blik.....ik hoop dat ik het goed lees.....

.....de winnaressen zijn ratatata

De waardebon van 20 euro is voor Jean Arts
Een waardebon voor 15 euro voor Diny ter Steege
Een waardebon voor 10 euro voor Annette Hofma

Jullie mogen iets bestellen via de webwinkel en dit bedrag wordt van je bestelling afgetrokken (je gewonnen bedrag wordt van het totaal van je bestelling, inclusief verzendkosten afgetrokken). Je hebt tot eind oktober de tijd om je prijs te verzilveren.
VAN HARTE GEFELICITEERD!


Wat minder leuk was dat onze lieve viervoeter Dora op 10 jarige leeftijd na een hele nare agressieve ziekte is doodgegaan. Dit gebeurde gisteren, we zijn er erg verdrietig van. Een domper na de positieve ervaringen in Deventer.  Deze foto van Doortje is een maandje geleden in onze vakantie van haar gemaakt, niet te geloven hoe snel het kan veranderen!

14 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Och Marijke dat is verdrietig nieuws......

Marja zei

Heel veel sterkte!

Groet,

Judith zei

Heel verdrietig, sterkte

Dientje zei

Wat een leegte en zeker een domper. Sterkte. Dientje

Marloeskreatief zei

Oh wat erg veel sterkte hoor met het gemis

Sis Voorn zei

Ik wens jullie sterkte met het verlies vanjullie mooie hond !😟

Ineke zei

Ach toch, dat is zeer verdrietig! Sterkte

Quiltstudio Babette zei

Wat een prachtige hond, zo spijtig. Heel verdrietig haar te moeten missen. Heel veel sterkte de komende tijd. Het slijt niet snel. Liefs Babette.

Noa zei

heel verdrietig sterkte

ria vogelzang zei

Och Marijke, wat verdrietig dat Dora er niet meer is.
Heel veel liefs en sterkte hoor!
Zelf ben ik ook een uitermate hondenliefhebber en kan me het gemis heel goed indenken.....
Liefs uit Ommen. <3

Rian zei

Ach wat een verdrietig nieuws, dit is een gemis in huis.
Veel sterkte.

Rian zei

Ach wat een verdrietig nieuws, dit is een gemis in huis.
Veel sterkte.

n.demmer1@gmail.com zei

Wat verdrietig voor jullie, veel sterkte.! Nelly een stille lezer.

Madammeke Ongeduld zei

vind dit zo jammer dat je trouwe kameraad er niet meer is
wens je veel sterkte