Mijn lijst met blogs

vrijdag 1 februari 2013

Trunkshow van Supergoof!

Gisteren ben ik bij de trunkshow van Supergoof geweest bij Karen van bed breakfast and quilts. Het was geweldig, ik heb ademloos geluisterd naar de verhalen die Ingrid bij haar quilts vertelde. Wat een schitterende quilts, je doet meteen ideetjes op. En Karen, wat was het geweldig verzorgd! Ook Dorry was daar met haar winkeltje, je kon met een tas en hoofd vol inspiratie naar huis!


En wat nou het allerleukste is, Supergoof komt bij ons in Gelderland, in Almen. Almen ligt tussen Zutphen en Lochem. Op zaterdagmiddag 6 april komt ze.

Wil je meer informatie, kijk dan hier

1 opmerking:

Unknown zei

Oh, dat zal wel zijn zeg, dat dit gewoonweg genieten was, ik vind haar blog al zo zalig om te lezen :)
Een tijdje terug was ze in België en ik wist het niet, zelfs op tien minuten van mijn huis, heb er nog steeds buikpijn van!
Ik wens je een heel fijn weekend,heerlijk nagenieten,liefs, Sonja