Mijn lijst met blogs

zaterdag 6 april 2013

en de dag erna!

Dan ziet het atelier er zo uit!


Wat was het leuk gisteren, de stemming was prima! De prachtige herkenbare verhalen van Ingrid, volgens mij heeft iedereen ervan genoten want ik heb alleen maar positieve reacties gekregen.

Na de show hebben we alles ingepakt, naar huis gereden (één straat verder, maar daar heb je toch de auto voor nodig ;-) en na wat te hebben gedronken zijn we heerlijk uit eten geweest met man en 2 dochters.

En nu is het chaos in het atelier, ik weet wat ik te doen heb !

Wil je een verslag met foto's zien, bij drie blogsters heb ik al wat gezien. Kijk maar bij TertiaRia en Marian

5 opmerkingen:

Ritainquiltland zei

Marijke, bedankt voor de organisatie van deze geweldige middag. Ik zal er nog vaak met plezier aan terug denken.
Groetjes van Rita.

Marians Quiltblog zei

Geweldig georganiseerd Marijke. Wij hebben genoten, echt een middagje uit zonder te hoeven denken aan de dagelijkse beslommeringen.
En mijn Jelly Roll van Indigo Crossing ligt op mijn werktafel heerlijk te pronken!
Bedankt,
Fijne zondag,
Groet Marian

Nardy zei

Marijke, het was super georganiseerd, bedankt! Wij hebben genoten! Fijne dag nog met nagenieten van alle verhalen!

AnitaS zei

Wat fijn dat het o'n succes is geworden.

Ineke zei

Wat leuk voor je dat je allemaal leuke reacties hebt gehad, maar als je zo hier en daar leest, komt het natuurlijk ook doordat je het zo goed hebt georganiseerd.
Groetjes, Ineke