Mijn lijst met blogs

zaterdag 13 april 2013

Weer inpakken voor donderdag



Aanstaande donderdag en vrijdag wordt er in Vorden, door "vrouwen van nu" een handwerktentoonstelling georganiseerd, zie de flyer. Woon je in de buurt of ben je toevallig in de Achterhoek met vakantie, dan is het zeker de moeite waard er een kijkje te nemen!

Hilda Bonte is gedurende deze twee dagen aanwezig om demonstraties appliqueren te geven.

Bij de tentoonstelling zijn ook stands aanwezig, gericht op hobby's als tuinieren, borduren en quilten.
Wat dat quilten betreft, daar sta ik dus met Hartendief ;-)

Wat neem ik allemaal mee? Nou natuurlijk quiltstoffen, panels, quiltmaterialen, quiltpakketten, diverse kits met alle materialen voor het maken van poezen, muizen, miniquiltjes voor quilthuisjes. Ik kan natuurlijk niet mijn hele atelier meenemen naar Vorden, dus ben je van plan te komen en zoek je iets speciaals, mail mij dan even dan neem ik het mee. In mijn webwinkel kun je zien wat ik allemaal op voorraad heb.

En wanneer je ook blogt, zeg dit dan even, leuk om je dan eens "live" te zien!





Geen opmerkingen: