Mijn lijst met blogs

donderdag 18 april 2013

Vorden



Gisteren was het een gezellige drukte op de handwerktentoonstelling in Vorden. Hilda gaf een demonstratie qppliqueren, dit sprak veel dames aan. Voor wie nog wil oefenen met diverse manieren van appliqueren, op 16 mei zijn er nog enkele plaatsen in de workshop vrij.

Zo ga ik weer een aanvulling opzoeken voor mijn stand want vooral de pakketjes met poezen en hartenkransen zijn snel gegaan. En....kom je vandaag, kom dan even gezellig bij mij buurten!


3 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Fijn dat het goed gegaan is, maar wat stuur je een mooie foto mee. Prachtige kleurtjes.
groetjes
Wietske

AnitaS zei

Een fijne dag gehad gisteren. Ik hoop vandaag ook een goede dag voor je.

Saskia Smit zei

Die hartenkransen zijn ook mooi. Ik ben nog steeds aan het twijfelen...zal ik wel....zal ik niet....