Mijn lijst met blogs

vrijdag 5 april 2013

Doorquilten


Zo, nog even een blogje en dan ga ik mijn spulletjes naar het dorpshuis brengen voor de trunkshow.

Deze foto wilde ik nog even delen, ben zo lekker aan het quilten met mijn suikerzoetje! Ik heb een  nieuw pennetje, en die vind ik ideaal, na het quilten even de strijkbout erop en weg is de lijn! Verder ben ik erg tevreden met de patronen, hartjes zijn een dankbare vorm en het andere patroon is een Keltische vorm.

Nou dames, een aantal van jullie zie ik straks, ik heb er zin in!

6 opmerkingen:

Ellie zei

Ook het doorquilten wordt heel mooi! Het patroon past er zo mooi bij.
Veel plezier en succes vandaag!
Groetjes, Ellie

ria vogelzang zei

Wat een prachtig pennetje! Neem je die ook mee vanmiddag? Daar ben ik wek er geïnteresseerd in..... :)
En wat is je quiltwerk toch prachtig!!
Tot vanmiddag!!!

Anja.M zei

Wat mooi gequilt zeg !
Mooie dunne lijnen maak dat pennetje.
Quilt groetjes Anja.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Mooi Marijke, prachtig!
groetjes
Wietske

Monica zei

Wat wordt dat doorquilten mooi, en ja, zo'n pennetje is ideaal, ik heb ze inmiddels in alle kleuren en ontdekt dat ze hier in Frankrijk nog goedkoper zijn ook :)

carina zei

Mooi door gequild! Ideaal die pennen!