Mijn lijst met blogs

maandag 29 april 2013

Het pootje is gebroken


Ach ja, het pootje is gebroken. Ik dacht het al want ze piept niet zo snel en ze ging er helemaal niet op staan. Ze trilde als een rietje bij de dierenarts, sneu hoor!
Nu denkt ze eerst na voor ze opstaat en heeft de hele dag een trieste blik in haar ogen, ze gedraagt zich echt als een patiënt. Gelukkig heeft een hond vier poten, ze heeft geen krukken nodig ;-)
Moet ze vandaag maar voor de tv aan de voeten van haar quiltende vrouwtje.



11 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep

oh arme woef....ja idd tv kijken is best voor haar hoor.

knufje mieke

Unknown zei

Oooh, wat zielig, ze kunnen het echt ook wel hè, voelen meteen aan dat je met ze te doen hebt ;)
Geef haar maar vaak een dikke knuffel, veel plezier aan de tv samen, hier ongeveer hetzelfde scenario hoor :)
Liefs, Sonja

Wilma Kuin zei

Oooh,... wat een arme hond!!
Geef haar maar een dikke knuffel van Boyke en mij,..

sharon's shabby creations zei

Ach wat zielig zeg!!! Zo sneu dat onze vier voeters niet kunnen praten, en dan die oogjes ze zeggen vaak al genoeg!! Gelukkig hebben ze het gelijk behandeld.

Veel liefs Sharon

Marga (MarPie) zei

Gossie toch wel zielig hoor. Ze snapt er natuurlijk niks van en weet helemaal niet dat het met een paar weken er weer af mag.
Ze mag best wel even zielig zijn vind ik.
fijne dag vandaag.

Groetjes,
Marga♥

ria vogelzang zei

Och, dat is wel zielig. En dat was dan ook wel een flinke verstapping zeg!!
Wel goed dat ze er zich zo aan overgeeft.
Hopelijk geneest het goed en kan ze er straks alles weer mee.
Liefs en speciale knuffel voor Dora!
(en pootje van Amar....).

Ellie zei

Honden lijken te weten dat het belangrijk is om zielig te kijken: geeft veel aandacht. Heeft Dora ook echt wel recht op, vind ik. Jullie hadden gelukkig snel door dat er echt wat mis was. Beterschap voor haar.
Groetjes, Ellie.

AnitaS zei

ach wat zielig. Geef haar van mij een extra knuffel. Fijne dag.

Jasmijn zei

Och wat een pech!! Een knuffel van ons allemaal

Anoniem zei

Zielig voor die schat. Ik hoop dat het snel geneest. groetjes Wilma

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Tja je dacht het al he?
Sneu voor de hond en lastig voor jullie.
Hopen dat hij snel weer opknapt!!
groetjes
Wietske