Mijn lijst met blogs

zaterdag 19 september 2015

Leuk dagje!



Gisteren was een heerlijke dag!
Het was "ramen lappen"met Supergoof en we hadden een hele gezellige groep dames bij elkaar!
Omdat ik deze keer heb meegedaan ben ik helemaal vergeten foto's te maken.
Het was weer als vanouds, heel gezellig!

Manlief ging even naar de rommelmarkt in het dorp, daar had ik s 'morgens vroeg een stoffig naaimachientje zien staan. En ja hoor, hij heeft hem voor mij meegenomen voor 5 euro met gratis laag stof ;-) Straks in een sopje!

En s 'avonds gezellig samen uit eten, want vandaag zijn we 31 jaar getrouwd !

2 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Leuk machientje, zou het allemaal nog werken.?
Groetnis Annie

Dientje zei

Leuk kado, kun je nog eens mee thuis komen. Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag. Tot over 2 weken, dan kom ik ook gezellig ramen lappen. Dientje