Mijn lijst met blogs

maandag 30 december 2013

laatste dag



Alweer de laatste dag van het jaar! We blijven vanavond lekker thuis, gewoon met de familie en na twaalven met de buurtjes vuurwerk kijken.

Mijn afgelopen dagen waren heel prettig. De open dag zaterdag was erg leuk, een moment zelfs erg druk in mijn atelier ;-), een gevarieerd bezoek van cursisten, trouwe klanten en eventuele nieuwe cursisten.

Zondag was ik een dagje naar Amsterdam waar ik naar de opera "de Speler" ben geweest in het Muziektheater, heel sfeervol was het. Het was een matinee, voor mij wel handig omdat ik het hele stuk nog terug naar de Achterhoek moest rijden. Ook was het razend druk in Amsterdam en alles was open. Kortom, een heel gezellig dagje bijkletsen!

Gisteren heb ik de meeste kerstspulletjes in mijn atelier opgeruimd, tijd voor weer wat anders!

Nou dames, tot blogs in het nieuwe jaar!

4 opmerkingen:

AnitaS zei

Ik wens je een heel prettige jaarwisseling en een heel gelukkig 2014.

Régine zei

Ik wens je een heel fijn uiteinde en veel goed voor 2014.
Groetjes,
Régine.

Annie Kingma zei

Van uit hier ook de aller beste wensen voor 2014.
Met veel quilt en handwerk plezier.

Groetnis Annie

Unknown zei

Ook vanaf Ameland een heel gezond en gelukkig 2014
Groetjes Gea