Mijn lijst met blogs

donderdag 23 augustus 2012

Vrijgezellen feestje voor een zwangere bruid

Vanmiddag komt er weer een quiltgroep voor een verrassingsworkshop, dat gaat in de zomer gewoon door. Misschien juist wel omdat de verplichtingen vanaf september weer beginnen.
Vorige week kwam er ook een leuke groep, 8 dames die een vrijgezellenfeestje vierden voor een zwangere bruid. Tijdens de workshop maakten ze allemaal een blok waarvan de handigste van het stel thuis een babydekentje gaat maken. Ze maakten het zich wel moeilijk, wilden niet het makkelijkste blok, een hartjesblok, maar een schapenblok maken. Het resultaat was erg leuk, terwijl bijna niemand ervaring had met naald en draad. Ze hebben een foto van het eindresultaat beloofd, die zal ik t.z.t. op mijn blog zetten.
Meet info klik hier



Gisteren heb ik mijn miniquiltje Kip afgemaakt, daar ga ik zondag pakketjes van maken. Er zijn steeds meer miniquiltjes om mee af te wisselen in het huisje.



1 opmerking:

Nanske zei

Allemaal kwijlertjes om te zien.
Heel mooi, groetjes