Mijn lijst met blogs

dinsdag 7 augustus 2012

Nieuwe BOM met mandjes

De top van de nieuwe romantische BOM met mandjes is klaar, op de foto zie je het resultaat. Nog niet doorgequilt, daar ga ik de komende tijd mee aan de gang.


De aanmeldingen voor deze quilt waren enorm, al 35 dames stonden na de vooraankondiging op de lijst voor geïnteresseerden. Al deze dames hebben een aanmeldingsformulier ontvangen, maar gelukkig zijn er nog meer plaatsen voor deelname! Aanmelden kan vanaf nu, het project loopt vanaf oktober en duurt 7 maanden. Na 7 maanden hebt u alle stoffen en de beschrijving van de hele top zoals op de foto. Kosten per maand zijn 13,50 voor verzenden binnen Nederland, 15,50 voor naar het buitenland.
Aanmelden kan door mij een email te sturen.



2 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Hij is echt mooi, ik heb er zin in.

groetjes

Wietske

Ellie zei

Héél mooi! Ben helaas met teveel quilts bezig om met nóg iets nieuws te beginnen maar anders deed ik mee.
Groetjes,