Mijn lijst met blogs

zaterdag 4 augustus 2012

Terug van een heerlijke vakantie

Vandaag zijn we weer thuisgekomen van een heerlijke vakantie. Prima weer, veel gedaan en hoe is het mogelijk, rustig op de weg vandaag! We kwamen uit de omgeving van Parijs, de drukte was op deze "zwarte zaterdag" duidelijk naar het zuiden.



Ook heb ik mij creatief vermaakt, drie miniquiltjes heb ik ontworpen en gemaakt, daarvoor ga ik deze week pakketjes maken. Alleen het biesje moet er nog om, van de week volgen er nog meer foto's.



en....... voor de thuisblijvers of thuiskomers is er tot 10 augustus een actie in mijn webwinkel! Bij een bestelling van minimaal 15 euro en versturen in envelop binnen Nederland GEEN VERZENDKOSTEN !
Op de bestelling staan de verzendkosten nog wel maar bij de bevestigingsmail die je ontvangt staat het gecorrigeerde bedrag.

naar de website, klik hier


3 opmerkingen:

Ellie zei

Ziet er leuk uit!
Groetjes,ISRepr 75

wietskesquilts.blogspot.nl zei

welkom terug, ik miste je al. Lekker even nagenieten van je vakantie hoor!

groetjes

Wietske

marga zei

Fijn dat je genoten hebt van de vakantie. De kip die je hebt gemaakt staat er fleurig bij.
Groeten
Marga