Mijn lijst met blogs

maandag 20 augustus 2012

Creatieve markt in Almen

Op zaterdag 25 augustus wordt er weer een creatieve markt georganiseerd in ons dorpje Almen. Het is van 13 - 17 uur en de toegang is gratis. De creatieve markt wordt in het dorpshuis gehouden en er zijn allemaal stands van ondernemers en particulieren die van alles laten zien of verkopen. Zo is er een modelspoorbaan met treinen, een imker die eigen honing verkoopt, een stand met sieraden, schilderkunst, houten speelgoed, verkoop van zelf geteelde bloemen et cetera.

Natuurlijk sta ik daar ook met mijn stand Hartendief, waar ik mijn quiltstoffen en pakketjes verkoop.



Almen ligt tussen Lochem en Zutphen in een schilderachtige omgeving. een bezoekje aan de markt kan goed gecombineerd worden met een wandeling of fietstocht of een bezoekje aan de theetuin van de hoofdige boer.



Ben je op zoek naar iets speciaals, bv quilthulpjes, quiltgaren of tussenvulling, geef dit dan vooraf even aan mij door, dan neem ik het mee. Op mijn website staat alles wat op voorraad is in mijn atelier.



2 opmerkingen:

Marguerite zei

Jammer dat je zover weg zit, want wat een mooie lapjes heb je. Ga zo even in je winkeltje kijken. Stofjes heb je nooit genoeg toch!!!
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

veel plezier op de markt.