Mijn lijst met blogs

woensdag 22 augustus 2012

Lavendelzakjes en hele trouwe hond


Om in de  vakantiesfeer te blijven doe ik bij alle bestellingen die worden gedaan in mijn webwinkel een lavendelzakje. Zolang de voorraad strekt.
Zonet heb ik de foto gemaakt en de kamer ruikt nu heerlijk, alsof ik in zuid Frankrijk ben.




Het is mijn laatste vakantieweek en ik vind het heerlijk om hier aan te rommelen. Tussendoor ga ik steeds naar mijn atelier waar ik heb opgeruimd, pakketjes heb gemaakt en nieuwe workshops voorbereid. Soms komen toeristen langs die voor de vakantie op de site van Cosman hadden gekeken of er ook quiltwinkels in de buurt van het vakantieadres zaten. Wanneer ik thuis ben vind ik dat wel leuk. Wil je er zeker van zijn dat ik thuis ben, dan moet je vooraf even bellen of mailen.


Soms wordt ik wel gek van onze hond Dora. Ze is er zo aan gewend dat er bijna altijd iemand thuis is en mist nu onze dochters, één nog op vakantie en één bezig met haar ontgroeningstijd in Utrecht. Ze volgt mij en  Wopke, mijn man als een schim. Zit ik zoals nu aan mijn computer, dan ligt ze naast mij, loop ik even naar het atelier dan volgt ze mij meteen. Ze ligt ook altijd daar waar ze het goed kan overzien en altijd langs haar moet, het liefst op een plek waar ze ons beiden in de gaten kan houden.



6 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

tja lastig toch die huisdieren. Maar jij kunt niet struikelen over de hond, ik af en toe wel over een van de katten. Soms zitten ze ergens zo verscholen en dan kijk ik niet goed uit natuurlijk.
Ik heb je schaapje en bloemen trouwens correct ontvangen hoor, alles leuk!

groetjes

Wietske

Ellie zei

Een huisdier kan bijna ziek zijn van het missen van een kind dat uit huis gaat. Als jezelf het kind dus erg mist, er is altijd iemand in de buurt die je precies begrijpt.
Groetjes,

Marloeskreatief zei

Herkenbaar maar ook aandoenlijk onze mops grace kan dat ook zo doen
Grt marloeskreatief

Anoniem zei

heerlijk hé omgeven met de geur van Lavendel. de zakjes zien er leuk uit , ik heb voor het eerst eigen oogst en wilde de zakjes gaan haken maar nu ik zie hoeveel het er zijn ga ik denk ik ook maar wat stofjes tot zakjes maken, sterkte met de hond , die heeft vast wel eventjes tijd nodig om te wennen aan de stilte om hem heen.

Kiekplaotiesenzo zei

wow! bof ik even... (met een lavendelzakje bedoel ik ) groetjes.

Atelier Hartendief zei

Jaaa, je pakketje is al op de post MET lavendelzakje ;-)