Mijn lijst met blogs

dinsdag 28 augustus 2012

Nieuw miniquiltje in wording

Ja, weer een huisje. Dit wordt het volgende miniquiltje voor het quilthuisje. Er komt nog een rand omheen, ik denk een rode met zwarte bies. Wanneer jullie mij overtuigen dat ik het anders moet doen, roept u maar!


Vandaag ga ik nieuwe visitekaartjes, stoflabels en stickers bij de drukker halen. Ik ben heel benieuwd hoe het geworden is. Wanneer ik het heb zal ik het op een berichtje zetten.
Verder maak ik weer pakketjes vandaag. Ik wordt er simpel van, wat is het veel werk! Gelukkig heb ik nu wel de ruimte ervoor in het atelier en een methode bedacht om niets te vergeten in het pakketje te doen. Vooral het berekenen en snijden is een lastige klus.

3 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Hij is echt schattig maar ik wacht even op je mandjes die er aan komen.

Succes ermee

groetjes

Wietske

Unknown zei

Wat een lief quiltje . Leuk om je in Deventer te zien en je quiltjes te bewonderen.

Vrolijle groetjes Renee

Marguerite zei

Wat een lief quiltje.
Zou niet weten wat voor randje je erom moet maken. Rood met zwart springt wel meteen in het oog.
Groetjes Marguerite