Mijn lijst met blogs

woensdag 8 augustus 2012

9 roze restjes, te winnen met een wedstrijd !

Een beetje leven in de brouwerij, het is mij veel te rustig!

Bij het opruimen vond ik deze enige roze restjes.
Weggooien? natuurlijk niet, daarvoor zijn ze te leuk!



Wie kan het leukste, origineelste of grappigste doel voor deze lapjes noemen.  Kortom, wat zou jij juist met deze restjes doen. De blogvolgster met de leukste reactie stuur ik de lapjes toe, vanavond kies ik uit de reacties.

Roept u maar!


13 opmerkingen:

Corrine zei

Goedemorgen Marijke,
Wat een schattige lapjes.
Toevallig ben ik bezig om een paar little quilts of love te maken. Daar zouden deze lapjes goed bij passen.

Fijne dag,
Groetjes van Corrine.

carine zei

Hele mooie roze lapjes met van grootte , ik zou er een nieuw ontwerp voor een herinneringsmap mee maken om projectjes van vrienden en tips in op te bergen die later zoete herinneringen zijn, mocht je ooit stoppen met patchen,... hoe het ontwerp eruit zal zien, weet ik aan de hand van de lapjes , en dit patroon zou ik op mijn blogje plaatsen zodat ieder onder jullie het kunnen maken en van genieten voor vele jaren later.... groetjes Carine-patchworkstar!

saxo zei

Wat een ontzettend leuke lapjes. Gelijk wist ik al wat er mee zou maken. Cupcakes voor in het bejaardenhuis. Deze mensen Genieten ervan als er zelfgemaakte spullen in hun huis staan. Daar fleuren ze echt van op. Groetjes Wilma van Doorn

Bed, breakfast en quilts zei

ik zou er een quiltje voor de wieg van maken. Dit hang ik op de overloop om mijn kinderen eraan te herinneren dat hun moeder tzt oma wil worden, MAAR NU NOG NIET.

Elza zei

Oeps ging net dus fout met blogger.
De lapjes zijn schatjes zou ik gaan gebruiken voor een poppenquiltje voor een zonnekindpop die ik gemaakt heb.
Twee voor onze kleindochters en eentje voor mezelf.

Unknown zei

Ha Marijke,

Bij mij zouden de lapjes mooi staan in mijn vingerhoedjesquilt die ik als geheim project aan het maken ben!

Groetjes Anita

Unknown zei

hallo ,
ik zou er een mooie bewerkte cupcakedoos van maken die ik kan gebruiken om mijn quiltspulletjes in kwijt te raken.het deksel zou een mooi versierde cupcake zijn in "suikerbollen" kleuren zoals de stofjes.
gr
flory

Marloeskreatief zei

Schattig die lapjes ik zou ze verwerken in duizenddingen beursjes voor de losse rommeltjes in je tas , die ik dan weer weggeef aan de mensen die zulke dingen waarderen en gebruiken Gr. Marloeskreatief

quiltingmieke zei

piep

wat een leuk idee alweer voor deze give away
en ik vind je lapkes enig

Ik zou ze koesteren, zoals een lapjesvrouw doet, lang nadenken, zodat ik ze dikwijls kan aaien,

en als dan het winterprogramma van onze bee er weer is...wie weet kan ik het dn over mijn hartje krijgen er voor 1 vn die projecten de schaar in te zetten

Veel succes an alle deelnemers en voor jou veel plezier met het uitkiezen van "een winnaar"
Ik genoot vooral van je idee, toppie

knuf mieke

janneke zei

Marijke, wat een leuke lapjes
ik maak een skandinavische quilt voor JUL (kerst ) en daar in komen 2 varkentjes en die moeten natuurlijk roze zijn , dat zijn maar 2 stofjes en de andere ja leuke kerstzakjes voor in de kerst boom je kan niet vroeg genoeg beginnen.....
hier in Noorwegen wordt het gehele huis versiert!!!dit de link van de bom http://ajpadilla.com/bom/god-jul

succes met kiezen gr janneke uit Noorwegen

Francis Paul zei

de stofjes zijn uitermate geschikt voor Little Quilts of Love. Ik heb net mijn voorraad naar het Haga ziekenhuis gestuurd en moet weer van voor af aan beginnen.... :-)

Rian zei

hoihoi,
lieve lapjes. ik doe niet mee in de give-away, hoewel ze heel leuk zijn, maar ik ben een beetje streng voor mezelf en ik mag vanmezelf alleen lapjes kopen als ik een doel heb. En dat heb ik niet....maarre ik vind een goed doel wel een heel goed idee.....
mag dat ook? meedenken in de reacties die al genoemd zijn?

monne-floor zei

Dat zijn leuke lapjes,die zijn mooi om te verwerken
ik ga voor de eerste keer
meedoen met quiltjes voor
een ziekenhuis,dus die zouden
zeer welkom zijn.
groetjes van Simonne