Mijn lijst met blogs

zaterdag 20 augustus 2011

Workshop Jellyroll quilt

Het plannen van workshops is wat lastig dit jaar omdat ik nog niet weet wanneer het atelier open kan gaan. Omdat er vraag naar is plan ik alvast wel een workshop Jellyroll quilt in december (woensdag 7 december). Deze workshop geef ik meestal in de cursusruimte van Galerie de Blauwe deur, ook in Almen, want bij deze workshop hebben we veel ruimte nodig. Inschrijven kan vanaf nu via de website, tijdens de ze dag heb je de keuze uit 2 verschillende patronen. Vooraf krijg je nog instructies over wat je moet meenemen, we werken met de naaimachine.



1 opmerking:

carine zei

Prachtig deze quilt, mooi van kleur en grootte ! Veel succes gewenst met je volgende of reeds aanvatte nieuwe projecten, groetjes uit Brugge.Carine. Als ik in aanmerking kom voor de verloting , zou ik daar heel blij mee zijn. dank je in ieder geval voor de moeite die je doet.