Mijn lijst met blogs

dinsdag 16 augustus 2011

pakketjes maken



Vandaag heb ik voor de BOM "Bless this Home" pakketjes gemaakt. Met behulp van dochterlief heb ik de voorkantjes van de pakketjes gemaakt en dan maar snijden, snijden en snijden! We hebben er maar flink wat extra gemaakt, stoffen had ik gelukkig genoeg besteld. Leuk om alle reacties te horen, iedereen die meedoet is benieuwd hoe de quilt nu echt gaat worden. Maar.....  ik verklap niets, elk blok blijft een verrassing. De eerste week van september valt de zachte enveloppe op de deurmat.



En..... opgeven kan nog steeds !


3 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik vind het jouwe ook leuk, en ook je webwinkel ziet er mooi uit. Je nieuwe BOM ziet er ook veelbelovend uit.
Leuk dat we de quilt die je voor je moeder hebt gemaakt in Leiden zullen zien. Ik zal er speciaal op letten. De link naar je blog staat inmiddels op mijn blog, dus ik zal regelmatig bij je komen kijken!
Groetjes, Cisca

Guusje, zei

Wat een leuke blog en winkel heb je. Leuke BOM ook ik hoop voor je dat er veel mensen mee zullen doen.

Margreet zei

Ohhh, de verleiding is wel groot hoor!! Het is volgens mij een hele leuke BOM, maar ik ga sterk zijn en niet meedoen. Ik heb nog zoveel WIM-metjes! Ga je iedere maand wel laten zien hoe de blokken eruit komen te zien? Groetjes, Margreet