Mijn lijst met blogs

dinsdag 30 augustus 2011

Lente, Zomer, Herfst en Winter


Het is wel een beetje katerig dat de zomer en mijn vakantie weer voorbij is, zo voelt het althans. Wat ik wel leuk vind is dat het quiltseizoen weer start. Vorige week heeft er een stukje in de krant gestaan over de cursussen die ik geef, en er kunnen 2 beginnersgroepen gestart worden, leuk!
Er is hier erg veel vraag naar beginnerscursussen patchwork en quilten, ook de jongere vrouwen hebben het ontdekt, op vrijdag start binnenkort een groepje 40 - !

4 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ik zag ook al een advertentie van je in de nieuwe Quiltnieuws! Wat leuk, twee beginnersgroepen, en nog wel één voor jonge vrouwen!
Leuk, je borduurtjes.
Groetjes, Cisca

Guusje, zei

Leuk dat je een groep 40- hebt, erg leuk ook dat je cursussen gaat geven, heel veel succes ermee. Je borduurwerken zijn erg mooi.

Carine zei

Hoi Marijke,

Leuk he, we beginnen er terug aan. Ik ga eind september ook beginnen met een cursus patch en quilt dan kan ik mee doen. Ben al zot van al die stofjes. In verband met je vraag over Maison du monde zijn mijn ervaringen toch altijd positief geweest, ik had betaald in de winkel en ze leveren later vanuit Frankrijk (levertijd was wat lang maar misschien niet voor alles). Altijd goed nakijken en uitpakken want ze zijn vlug weg en ze zien niet zo nauw hoor die fransmannen ;-) Ze bellen ook netjes wanneer ze gaan leveren (in het frans natuurlijk ;-)

Lieve groetjes
Carine

quiltingmieke zei

piep
veel succes met je cursussen en je mooie log
waar ik altijd van geniet

knuf mieke