Mijn lijst met blogs

vrijdag 26 augustus 2011

Tortelduifjes


De tortelduifjes zijn klaar, het was een leuk klein werkje tussen de ufo's door. Over het resultaat ben ik tevreden, wel vind ik het erg moeilijk om de quilt goed op de foto te krijgen. De linnen stof en diepte in de quilt valen op de foto wat tegen. Een goede cursus en beter fototoestel staat op mijn pm lijstje ! De applicaties heb ik er dubbelzijdig-blind op gemaakt, dat geeft een mooier resultaat.
Aangezien ik stoffen heb gebruikt die ik op voorraad heb, ga ik dit weekend meteen pakketjes voor de webwinkel maken (om het weer hoef ik het niet te laten ;-)

Tot blogs, Marijke

8 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een leuke quilt mooie kleuren.

Margreet zei

Leuk quiltje!

ria vogelzang zei

Echt lieve tortelduifjes en hartjes! Lijkt me wel iets voor een opvallende plek in huis.....
Liefs, Ria.

Terray zei

Wat zijn ze schattig die tortelduifjes en hartjes. Ik ga gauw even snuffelen in je webwinkel. Ik heb heeeeel lang niet kunnen internetten, maar nu zijn we weer terug van vakantie. Tijdens een paar fietstochtjes door Laren en Almen moest ik nog aan je denken, maar ik had natuurlijk geen adres van je bij de hand en ik wist ook niet of je maarzo "open" zou zijn.
Als het goed is komt volgende week een zachte vlop in de bus..........Ben zoooo nieuwsgierig ;-)

Groetjes
Tertia

quiltingmieke zei

piep

wat een schatjes, leijkt me een leuk cadeau bij een huwelijk als liefdessuifjes

fijne zondag

knuf mieke

carina zei

Wat een snoepie zeg. heerlijk zon klein werkje
groet Carina

Marleen zei

wat kom ik nu toch op een leuke blog. Van de ene blog naar de andere, en dan kom ik hier. Ik kom vaker om de hoek kijken. Leuk quiltje ook.

groeten Marleen

Carin zei

Mooi die duifjes en die hartjes en die foto is zeker goed gelukt hoor !