Mijn lijst met blogs

donderdag 25 augustus 2011

Op 2 manieren "uit de lappenmand"


De afgelopen dagen hebben veel quiltsters zich op mijn blog aangemeld, WELKOM! Leuk om al jullie aardige reacties te lezen. En wat zijn er veel leuke en inspirerende blogs, ik kan er nog veel van leren! Hopelijk worden jullie ook door mijn blog op ideetjes gebracht.

Deze week zat ik in de lappenmand, niet alleen ik maar 3 van de 4 in ons gezin hadden het te pakken.
Vandaag lijkt het wat beter te gaan, en haal ik die lappenmand maar eens tevoorschijn voor wat anders. Vandaag ga ik maar eens lekker prutsen met linnen stof en band. Al een tijdje heb ik dat in mijn hoofd, als het wat wordt laat ik het nog wel op mijn blog zien.

3 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een mooi hart! Beterschap allemaal!
Groetjes, Cisca

Elly zei

Van harte beterschap en sterkte

Carin zei

Beterschap voor allemaal en wat een schitterend hart zie ik daar !