Mijn lijst met blogs

dinsdag 23 augustus 2011

Verloting van stofpakketjes onder Hartendief blogvolgers

Op 15 september verloot ik 4 stoffenpakketjes onder de volgsters van mijn blog. Het zijn de lapjes op de foto, met zes lapjes van 12 x 25 cm. Je hoeft er niets voor te doen, wanneer je ingeschreven bent als volger van dit blog doe je automatisch mee.

Dus ben je nog geen volgster, meld je dan nu aan, alle blogvolgsters die 15 september ingeschreven staan loten mee !



Het is te merken dat er weer een nieuw seizoen begint, het wordt al weer drukker in de webwinkel en er wordt al weer ingeschreven voor de quiltcursussen en workshops. Ja, ook het nieuwe quiltseizoen maakt weer een voorzichtige start. Afgelopen weekend stond ik op een creatieve markt in ons dorp, daar was het heel druk en gezellig. Veel mensen deden daar inspiratie op voor weer nieuwe creatieve activiteiten.

Tot het volgende blog, groetjes Marijke

13 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een leuke actie! Het zijn ook helemaal mijn kleurtjes, wie weet.......Groetjes, Margreet
PS: ik heb m'n Sterrenquilt af!

ria vogelzang zei

Wat heel leuke stofjes! Natuurlijk doe ik graag mee, dus heb ik me maar aangemeld als volger.....!
;))
Veel succes; en geniet ze!

Carin zei

Ook ik heb me meteen aangemeld als volger. Ik wist niet eens dat je een blog had. Ik heb hem zojuist helemaal doorgelezen en erg genoten. En je gaat voor erg mooie kleuren met de inrichting (grijsblauw, ivoorwit en licht hout), helemaal mijn cup of tea :-)
Ik doe graag mee aan de verloting want de kleurtjes zijn prachtig !!!

martine zei

Leuk blog heb je. Wil ik wel volgen hoor ook zonder cadeautje.

Elly zei

Wat een leuke actie en wat een ontzettend mooi blog heb, zoals martine al zei ik wil je graag volgen ook zonder cadeautje, helemaal mijn smaak.
Kan alleen follow by email niet aanklikken.

Daniëlle zei

Bedankt voor je blogbezoekje en lieve reactie! Van harte welkom hoor! Was op zoek naar een email adres maar kon het niet vinden op je blog. Heel veel succes met al die schattige stofjes! Mooie dag verder, liefs, Daniëlle

qm zei

ook ik heb dit blog net ontdekt en ben volger geworden. wat een leuk blog.
'k ga nog even verder lezen.
fijne avond

Tineke Machiela zei

Hoi...
Ik kan nu niet achterblijven he ,dus ik heb me ook aangemeld:) leuk!!! mooie stofjes:)

fijne dag en tot weer...

Dini zei

Leuk blog heb je, probeer me ook aan te melden als volger, dan doe ik graag mee met de verloting.
Groetjes, Dini.

Carine zei

Woaw, ik wacht met veel ongeduld op 15 september hoor ! Zo'n mooi stofjes. Wij gaan morgen naar Etten Leur daar is een hele leuke quilt winkel (volgens mijn moeder) Ben benieuwd
;-)

Lieve groetjes
Carine

Miss Steekjes zei

Op de valreep nog maar even "volger" geworden. Ik volgde al wel maar nooit "officieel" M'n Googleprofiel maar weer eventjes opgepoetst (moest natuurlijk weer een nieuw wachtwoord aanvragen) maar alles voor de lapjes ;-)
Hartelijke groet,
Jenni.

witje zei

het kan niet meer maar zo leuk en heb nog zoweinig stofjes, maar leuk hoor en ik vind het allemaal prachtig

Thea B zei

Wat een mooie lieve zachte stofjes Marijke. Ik doe zeker mee , want 15 september is onze trouwdag (18 ).
Dat zou voor een mooie quilt het begin kunnen zijn.
Nu maar afwachten, wie de gelukkige wordt!