Mijn lijst met blogs

zondag 10 november 2013

Wisselend weer en nieuwe webshop



Wat was het gisteren gek weer. Eerst heb ik in het begin van de middag in het zonnetje getennist, met zonnebril op want het was een behoorlijk fel zonnetje! Later in de middag was mijn man een flink eind aan het lopen met de hond en werd hij overvallen door een enorme regenbui. Het was zo bar dat hij mij opbelde (ja, hij had zomaar zijn mobiel meegenomen! ), en ik een drijfnatte man en hond heb opgehaald met de auto.

Later hebben we plannen gemaakt mijn webwinkel te vernieuwen. Het begin is er en het wordt heel mooi en praktisch. Vooral op telefoons en tablests is de site straks veel makkelijker in het gebruik.Ook wordt de lay-out helemaal vernieuwd, een beetje meer van deze tijd. Vijf jaar geleden heeft hij mijn huidige webwinkel gemaakt, wat is er in deze techniek veel verandert in die tijd! Het duurt nog even voor deze klaar is, het is veel werk en hij heeft het met zijn bedrijf op het moment erg druk. Geduld is een schone zaak!

En de aanbiedingsstofjes van dit afgelopen weekend? Die laat in deze week nog voor dezelfde prijs in mijn webwinkel staan!

3 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Leuk Marijke, een nieuwe lay-out is zo leuk!
Net of je een nieuw interieur krijgt:)
groetjes
Wietske

AnitaS zei

Leuk om een nieuwe webpagina te krijgen. Het is dan net of je weer een nieuwe winkel krijgt.

Simone zei

Ben benieuwd naar je nieuwe webwinkel!