Mijn lijst met blogs

dinsdag 12 november 2013

Opgelost!




Dank je voor jullie reacties Wilma en Wietske, het probleem is opgelost. En de oplossing is zo simpel dat ik denk.....Marijke had je dat nou zelf niet kunnen uitvinden?

Vanmorgen heb ik pakketjes gemaakt van miniquiltje, de "Vogeltjesdans" weer een klusje geklaard!

Straks ga ik met manlief naar de kaakchirurg. Geen leuk uitje, de hele familie is de komende weken aan de beurt, behalve ik (soms zit het mee!). Man en jongste dochter hebben verstandskies problemen en onze oudste dochter hikt tegen een kaakoperatie aan. De orthodontist heeft toen ze nog op de basisschool zat de behandeling steeds uitgesteld, vervolgens alles prachtig recht gezet om er toen de beugel eruit ging te constateren dat de kaak niet op elkaar sluit. Je ziet er niets van omdat ze haar kaak naar voren houd maar dit geeft later kaakgewrichtsproblemen (leuk scrabbelwoord).Ze moet nu op haar 19e weer een beugel en na een half jaar een operatie. Haar kaak wordt doorgezaagd en wordt dan verplaatst naar voren.

Nou genoeg minder leuke dingen, even de aandacht op wat anders!


7 opmerkingen:

Simone zei

Hoi Marijke,
Mag ik ook weten hoe je het opgelost hebt? Ik heb hetzelfde probleem... En hoewel ik best handig ben met Blogger, krijg ik het ook niet voor elkaar.

Atelier Hartendief zei

Hoi Simone,

Het is eenvoudig,

Bij indeling, bij foto"s dit vlakje aanklikken
Aan paginaformaat aanpassen

Groetjes Marijke

marga zei

Fijn dat het is opgelost. Maar bij het lezen van het verhaal van jullie dochter werd ik niet vrolijk. Ik wens haar heel veel sterkte.
Groeten
Marga

Ineke zei

Sterkte voor alle kaak en verstandskies handelingen.
Groetjes, Ineke

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Fijn dat het opgelost is!
Als ik iets niet weet schreeuw ik zo hard dat dochterlief het in Maastricht hoort........
Sterkte met al de perikelen bij jullie. Niks aan!
groetjes
Wietske

Anoniem zei

Hè wat vervelend voor je dochter. Heeft ze alles al gehad en dan krijg je dit nog eens. Nou ik wens haar en de rest van de familie veel sterkte. Groetjes Wilma

quiltsathome zei

Hoi,
Zo'n kaakoperatie zoals bij je dochter moet ook bij onze 2e zoon.
Jullie veel sterkte bij de artsen !