Mijn lijst met blogs

donderdag 14 november 2013

Verrassing !



Bij Hartendief kun je in deze feestmaand iemand verrassen met een cadeau. Voor kerst, Sinterklaas of zomaar als verrassing of troost. Of doe eens gek en stuur jezelf een verrassing ;-)

Via de site kun je lezen hoe het in zijn werk gaat, klik hier

Nou, ik wordt dit weekend ook verrast!
Elk jaar ga ik met een vriendin rond deze tijd een weekend weg. Het ene jaar regelt zij het, het andere jaar ik. Waar we heen gaan is een verrassing.
In onze jonge jaren waren dat vliegreisjes naar Rome, Barcelona, Londen.... Sinds we kinderen hebben doen we het anders, Middelburg, de Lutte, Terschelling, Roermond... Ook leuk! Meestal gaan we fietsen of wandelen, en het is de hele dag kletsen, kletsen en kletsen.

Dus straks stap ik in de auto, laat ik iedereen lekker thuis en heb ik een heerlijk vrouwenweekend!

6 opmerkingen:

Unknown zei

Altijd leuk om er even tussenuit te zijn, ik wens jullie samen een heel mooi weekend toe,
liefs, Sonja

martine zei

Om te onthouden, de cadeautjes.
Fijn weekend.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Veel plezier!!!

Monica zei

Een gezellig weekend!

Ellie zei

Leuk zo'n weekend! Veel plezier samen, geniet er van.
Groetjes, Ellie.

Unknown zei

Veel plezier!!

groetjes Anita