Mijn lijst met blogs

dinsdag 19 november 2013

Handige tips!



Wat lief, al jullie reacties! Hier kan ik wat mee, conclusie is veel meenemen om te laten zien en voelen en gewoon uit de losse pols vertellen. Komt goed, volgende week vrijdag is het en ik zal jullie laten weten hoe het dan is gegaan.

Vandaag en vrijdag geef ik weer quiltles, gezellige groepen heb ik dit jaar. Alle groepen hebben een leuke combinatie van mensen, met allemaal verschillende stijlen, persoonlijkheden en werkstukken, heel leuk!

En morgen heb ik weer een BOM Bee, alle deelneemsters van "Aan de kust" mogen komen. Ben je nog bezig met één van de andere BOM projecten van Hartendief? Dan ben je ook welkom, er zijn nog een paar plaatsen, ook voor de Bee op vrijdag 3 januari. Er zijn geen kosten aan verbonden. Voor opgave voor de Bee of één van de andere workshops kijk hier



1 opmerking:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wel even laten weten hoe het gegaan is he?
Wie weet.......