Mijn lijst met blogs

dinsdag 5 mei 2015

Vrijdag 8 mei, weer een open atelier!



Vrijdag ben ik weer open van 13 - 15.30 uur, aan de van Wassenaerlaan 4 in Almen (vlakbij Zutphen). Ben je in de buurt op vakantie of woon je niet zo ver weg, je bent van harte welkom! Schikt het vrijdag niet en wil je graag het atelier bezoeken, mail mij dan voor een afspraak, dan zorg ik dat ik thuis ben.

Vrijdag is er voor iedereen die voor meer dan 25 euro koopt weer een handige speldenring!

Er zijn weer nieuwe stoffen, quiltbacks, Hobbs, quiltmaterialen, quilthuisjes en quiltrekjes.Wil je iets speciaals, mail mij dan vooraf, dan zet ik het klaar in het atelier. Op de website kun je het assortiment zien, bijna alles wat daarop staat heb ik op voorraad. Daarnaast zijn er ook heel veel stofjes en pakketje die niet op de site staan, zoals de stoffen in de 5 euro mand en de aanbiedingsstofjes van 10 euro per meter..



1 opmerking:

Dientje zei

Fijne dag, hopelijk heb je voldoende aanloop. Er ligt trouwens een prachtig stofje in de mand, op de voorgrond links met dat felle groen. Smul, smul. Groet,
Dientje