Mijn lijst met blogs

vrijdag 8 mei 2015

Verder met de seizoenen



Het was gisteren druk met de open dag, daarom heb ik besloten om ook in het Hemelvaartweekend open te gaan. Ben je hier in de buurt op vakantie of woon je in de buurt, je bent van harte welkom!

Het atelier aan de van Wassenaerlaan 4 in Almen (vlakbij Zutphen) is op vrijdag 15 en zaterdag 16 mei open van 12 - 15 uur. Kun je dan niet komen maar wil je op een ander moment langskomen? Dat kan ook, mail mij dan vooraf, dan zorg ik dat ik thuis ben.

Verder heb ik weer "la Provence"pakketjes gemaakt. Een pakketje met alle materialen (linnen, stof, transfers, borduurzijde en lavendel) voor het maken van 3 lavendelzakjes, samen leuk in een decoratief tasje. klik hier

Vandaag en morgen ga ik verder met de seizoenen BOM


1 opmerking:

Dientje zei

Gezellige pakketjes, straalt vakantie uit. Zo'n, uitzichten en heerlijke geuren. Fijn weekend, Dientje.