Mijn lijst met blogs

zondag 17 mei 2015

De zomer vordert



De seizoenenBOM schiet op!
Alle losse onderdelen voor de zomer zijn gemaakt, nu nog het appliqueren, dan gaat het meteen hard!
Aardbeien, de gieter, lupines, vlinders en nog veel meer, deze week zie je er meer van.

De BOM bestaat uit 4 delen. Elk seizoen kun je een passende quilt ophangen. Ze zijn gemaakt van naturel "linnen", quiltstoffen, vilt, een deel geborduurd, niet echt moeilijk.....
In de pakketten zit alles om deze mooie quilts te maken. Het gaat na de zomer starten.
Ben je geïnteresseerd om eventueel mee te doen met de BOM, stuur mij dan een email (klik), dan stuur ik je een berichtje wanneer ik ga werven.

2 opmerkingen:

Dientje zei

Mooie bloem en ik kan de aardbeien al ruiken. Wordt leuk. Gr. Dientje

Quiltstudio Babette zei

Schattig zo met die Yoyootjes!

Hartelijke groetjes Babette.