Mijn lijst met blogs

donderdag 7 mei 2015

Somber dagje? Nou ik weet wel iets leuks ;-)



Vanmorgen is alweer de laatste les van een beginnersgroep. De dames zijn in januari begonnen, en het quiltvirus is toegeslagen. Ze stromen allemaal door in de gevorderdengroepen, leuk om te zien dat deze leuke hobby aanslaat!
Dit lieve speldenkussentje was een cadeautje van één van de cursisten, lief he!

En voor wie vanmiddag zin heeft om naar het atelier te komen? Ik ga wat langer open omdat er al aardig wat reacties zijn geweest van dames die komen. Tussen 14 en 15 uur is het vaak erg druk, kom dus gerust eerder of later, dan heb ik vast wat meer tijd voor je. Ik ben open van 13 - 17 uur.

1 opmerking:

Bernadette van gils zei

had graag langs gekomen maar beetje te ver vanuit Brabant
Ik hoop dat je een leuke open dag hebt gehad
(als je dit leest zal al wel voorbij zijn)
groetjes
Bernadette