Mijn lijst met blogs

woensdag 13 mei 2015

Open op vrijdag en zaterdagmiddag, en er is nog plaats bij Ramen lappen!


      Het was druk met de laatste open dagen, daarom heb ik besloten om ook in het Hemelvaartweekend open te gaan. Ben je hier in de buurt op vakantie of woon je in de buurt, je bent van harte welkom!

      En besteed je voor 25 euro of meer, dan mag je tijdens de open dagen een leuke speldenring uitzoeken, zolang de voorraad strekt

      Het atelier aan de van Wassenaerlaan 4 in Almen (vlakbij Zutphen) is op vrijdag 15 en zaterdag 16 mei open van 12 - 15 uur. Kun je dan niet komen maar wil je op een ander moment langskomen? Dat kan ook, mail mij dan vooraf, dan zorg ik dat ik thuis ben.

      Gisteren had ik mijn laatste inhaallessen. Bij de eerste groep op de ochtend gebeurde er iets wat nog nooit was voorgekomen, het quiltwerk bleef bij iedereen in de tas! Heerlijk koffie gedronken met taart van Wil, Uitgebreid gesproken over haar laatste AFFO en plannen gemaakt voor het volgende seizoen.



      Ramen lappen

      Op 2 oktober is de workshop al bijna vol, nog 4 plaatsen vrij!
      Kun je niet op 2 oktober maar wil je wel graag komen, mail mij dan, bij voldoende interesse plannen we misschien nog wel een workshop!

      Op 22 mei zijn er nog enkele plaatsen, heb je zin om te komen, het kan nog!
      Je kunt mij een email sturen via mijn site, klik hier










Geen opmerkingen: