Mijn lijst met blogs

maandag 25 augustus 2014

Nieuw.binnen voor de tentoonstelling in Arnhem



Er komen nu gelukkig al een heleboel stofjes en materialen binnen voor de tentoonstelling in Arnhem, en waar ik blij mee ben, de Round Robin panels heb ik ook nog kunnen aanvullen.

Nieuw in mijn winkel zijn deze prachtige quilts, Broken Dishes en Bertie's winter. Ik hoop ze op de tentoonstelling in mijn stand te laten zien. Broken Dishes heeft in quiltmania nummer 99 gestaan, in het echt nog veel mooier dan op de foto!

Berties Winter is net verschenen, een beperkt aantal krijg ik deze week geleverd, wanneer deze voorraad op is duurt de levering iets langer.
Wil je er zeker van zijn, reserveer dan voor de tentoonstelling een pakket via de webwinkel of met een email
Meer over deze pakketten, klik hier



Geen opmerkingen: