Mijn lijst met blogs

maandag 18 augustus 2014

Een echte regenachtige vakantiedag



"Fault in our stars", wat een heerlijke film! Voor wie nog niet is gegaan, een echte aanrader! Ik ben er samen met onze jongste dochter heengegaan. En wat een Amsterdam promotie! De grachten, het Anne Frank en Rijksmuseum, en dit bankje wordt dagelijks bezocht, vooral door heel veel mensen uit Azië.

Wat hebben we ook gedaan? Dochter en neef hebben nog vakantie en hebben mij geholpen in het atelier. Er zijn stoffen gevouwen en mooi ingepakt en ze hebben de winkelkasten en toonbanken voor de miniatuurwinkels in elkaar gezet. Meestal laat ik de kopers de keus of het als bouwpakket of in elkaar gezet verstuurd moet worden, maar men kiest eigenlijk altijd voor in elkaar gezet.
Woensdag komen ze samen mij weer helpen,samen is veel leuker met muziek en lekkere broodjes ;-)



De stoffenkasten neem ik mee naar de tentoonstelling in Arnhem, wil je dat ik er één voor je reserveer, stuur mij dan een email. Meer info, klik hier.


Geen opmerkingen: