Mijn lijst met blogs

dinsdag 3 september 2013

Wat een kleurtjes!

Deze kleurtjes en de voorraad ervan heb ik al gesneden, vandaag is ecru-beige-bruin aan de beurt, morgen geel-groen. Dit alles is als voorbereiding op de tentoonstelling in Alkmaar, daar sta ik maandag, dinsdag en woensdag.

Heb je geen tijd om naar Alkmaar te komen, zaterdag 7 september heb ik open dag in mijn atelier in Almen en kun je deze stofjes ook bewonderen ;-) Ik ben open van 13 - 16 uur, en wil je het combineren met een andere activiteit, in het dorpshuis (hier vlakbij, tegenover de kerk, en vlakbij de theetuin van de Hoofdige boer). Daar is een culinaire markt van 14 - 17 uur.






Deze kleurtjes en de voorraad ervan heb ik al gesneden, vandaag is ecru-beige-bruin aan de beurt. Dit alles als voorbereiding op de tentoonstelling in Alkmaar, daar sta ik maandag, dinsdag en woensdag.

Heb je geen tijd om naar Alkmaar te komen, zaterdag 7 september heb ik open dag in mijn atelier aan de van Wassenaerlaan 4 in Almen en kun je deze stofjes ook bewonderen ;-) Ik ben open van 13 - 16 uur. Wil je het combineren met een andere activiteit= In het dorpshuis (hier vlakbij, tegenover de kerk, en vlakbij de theetuin van de Hoofdige boer) is een culinaire markt van 14 - 17 uur.

2 opmerkingen:

Marguerite zei

Alleen al kijken naar al die mooie lapjes maakt me vrolijk.
Groetjes Marguerite

Maria zei

Wat een mooie stofjes, woonde ik maar wat dichter in je buurt,ik stond morgen al om je stoep.
Grts,Maria.