Mijn lijst met blogs

vrijdag 13 september 2013

Oost west thuis best



Na de afgelopen week is het weer heerlijk thuis te zijn, met recht oost west thuis best! De afgelopen twee dagen heb ik alle spullen van de tentoonstelling weer opgeruimd en meteen het atelier een opruimbeurt gegeven. Zo net voor het nieuwe cursus seizoen is dat geen overbodige luxe.

De kasten zijn weer geordend, zondag ga ik alle stofrestanten op mijn site zetten bij "opruiming" en misschien doe ik nog wel een loterij voor de restlapjes ;-)


3 opmerkingen:

AnitaS zei

Wat fijn dat alles weer opgeruimd is. En nu ook een beetje uitrusten hoor.

Anoniem zei

Oh fijn dat we morgen weer kunnen snuffelen bij je restjes. Fijn weekend weer. Groetjes Wilma

Ineke zei

Alles opgeruimd, dan is het in je hoofd zeker ook opgeruimd ;-)

Fijn weekend