Mijn lijst met blogs

zaterdag 14 september 2013

Vogelkrans




Gisteravond moest het er even van komen, weer naald en draad in mijn handen! De afgelopen tijd was ik te druk met andere dingen, nu heb ik weer zin om lekker te prutsen.

Voor het quilthuisje heb ik aardig wat pakketjes voor miniquiltjes gemaakt met appliquatie techniek, nu maak ik weer wat met stitchery. Deze lieve vogeltjes willen graag in mijn krans komen zitten, dus heb ik een leuk kransje ontworpen waar ze prima in kunnen.

Verder ga ik vandaag alle reststukjes in de opruiming plaatsen. Deze reststukken zijn overgebleven na het snijden van stoffen voor fat quarters. Het is hele breedte stof (110 cm) en het gaat weg voor 10 euro per meter. Kijk vandaag maar op mijn site of er wat voor je bij zit, klik hier


1 opmerking:

Annie Kingma zei

Leuk borduurwerkje
Groetnis Annie