Mijn lijst met blogs

woensdag 11 september 2013

Terug uit Alkmaar





Het is even stil geweest op mijn blog want ik stond op de quilttentoonstelling in Alkmaar. Helemaal leuk was het dat ik daar stond samen met onze oudste dochter. Alleen woensdag was zij eerst naar college, verder waren door haar de stille uurtjes ook nog eens heel erg gezellig met haar! Ze is op kamers en dan is het heerlijk om weer bij te kletsen.

De tentoonstelling was ook heel mooi, en ook alles eromheen was weer prima georganiseerd door alle vrijwilligers van het quiltersgilde! En wat een mensen heb ik langs zien komen, op sommige momenten was het vreselijk druk. Leuk om een aantal blogsters in het echt te zien!
Marjolein wilde niet op de foto, vond dat ik er maar eens op moest ;-)

5 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Dat ziet er heel gezellig uit!!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

He, je laat je haar groeien. Staat je leuk!!!!!!
Super leuke foto van een super leuk mens
groetjes
Wietske

Unknown zei

Ik vond het erg jammer dat ik niet in de gelegenheid ben geweest om naar Alkmaar te gaan. Maar als ik zo jou bak met lapje zie op de foto moet ik nodig eens langs komen in je winkeltje. Genoeg roze stofjes voor mijn sterrenquilt.

Groetjes,
Linda

Anoniem zei

Leuke foto en zo zie ik ook goed de BOM helemaal af, die in oktober start. Leuk.

Elly zei

Wat een vrolijke kraam heb je. Fijn dat je dochter erbij was. Fijn weekend.