Mijn lijst met blogs

zondag 21 juli 2013

Bijzonder en warm dagje


Zaterdag hebben we hard in de tuin gewerkt, gisteren met spierpijn mijn administratie gedaan. Een heel nuttig weekend zo met de warmte!
Van quilten is niet veel gekomen, met warm weer heb ik daar meestal niet zo'n zin in, zeker omdat ik alleen nog maar grote werkstukken heb. Appliqueren van kleine blokjes gaat nog wel maar heb ik momenteel niet voor handen.

Ach en vandaag is onze oudste 19 jaar geworden, waar blijft de tijd! Ze is niet eens thuis, is ergens op de Veluwe als leiding op kamp met de jongens en meisjesclub van ons dorp. Roept dat geen herinneringen bij jullie op? Hier bestaat dat nog en bijna alle kinderen gaan mee omdat het zo leuk is!
Vanmiddag pik ik haar vriend op van de trein en gaan we haar taart brengen.

Fijne dag en doe rustig aan!

4 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Gefeliciteerd met de jarige dochter.
Groetnis Annie

Ellie zei

Gefeliciteerd met jullie dochter. Wordt vast een leuke dag.
Groetjes, Ellie.

Tineke Machiela zei

Gefeliciteerd :) mijn oudste is vrijdag 40 geworden :)) dan merk je van oh dan ben ik al een oudje aan het worden hihihi..
fijne dag

Ineke zei

Gefeliciteerd met jullie dochter!