Mijn lijst met blogs

donderdag 4 juli 2013

Roosjes, roosjes en nog meet Antieke roosjes!



Fantastisch zijn ze, de nieuwe rozenstoffen uit de Antique Rose collection van Lecien! Vanmiddag heb ik ze binnengekregen en ik ben heel enthousiast als roosjesliefhebster! En dat terwijl ik al een aardige hoeveelheid Lecien stofjes op voorraad heb!

Actie voor open dag bezoeksters:
Vrijdagmiddag 5 juli, tijdens de open dag kun je ze met korting meenemen, voor 16 euro per meter!

Actie voor diegenen die niet naar de open dag kunnen komen:
Gelukkig voor diegenen die niet helemaal naar Almen kunnen komen heb ik ook een actie, bestel je voor meer dan 20 euro, dan hoef je t/m 5 juli geen verzendkosten betalen wanneer ik binnen Nederland met enveloppepost opstuur!
(op de bestelling staan nog wel de verzendkosten maar bij de bevestiging staat het gecorrigeerde bedrag)

Naar de website, klik hier




Geen opmerkingen: