Mijn lijst met blogs

zondag 28 juli 2013

Vandaag begint mijn vakantie




Vandaag moet ik nog wat afronden en dan begint mijn vakantie!
Gisteren zijn we al helemaal in de sfeer gekomen, het was heerlijk weer voor de barbecue. En de saté was ook heerlijk! Ik had ook gamba's in knoflook, olie en herbes du Provence gemaakt, was ook heerlijk. Verder salades, en wat stokbrood, verrukkelijk!

Vandaag ga ik eerst maar eens opruimen. Nog flink wat bestellingen versturen, nou dat blijft gewoon doorgaan hoor in de vakantie, ben ik er niet dan doet iemand anders dat voor mij.
Wie weet zie ik nog wat stofjes die in de aanbieding gaan, dat hoort toch bij opruimen?


5 opmerkingen:

Manon zei

Ik hoop dat je het over herbes de Provence hebt, dat andere lijkt me wel erg vervelend ;-)

Manon zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Atelier Hartendief zei

Ja, een familiegrapje! Maar ik zal het op mijn blog maar even aanpassen ;-)

Anoniem zei

Hele fijne vakantie Marijke!

marga zei

Fijne vakantie. Geniet er lekker van.
Groeten
Marga