Mijn lijst met blogs

woensdag 31 juli 2013

Niet naar de kust maar verder aan de kust!



In mijn atelier is het een puinhoop! Gisteren heb ik allemaal stoffen en quiltmaterialen geleverd gekregen en die moet ik nog een plek geven. Gelukkig had ik wat ruimte gemaakt maar toch, het blijft een hele klus. Dus ook al is het warm weer, even de schouders eronder!

En daar hangt die nog , mijn bijna affe top van mijn nieuwe BOM "Aan de kust"! Er hebben zich al 40 deelnemers gemeld met de voorinschrijving, ik heb al extra stof besteld !
Het start na de zomer, in oktober dus als je nog interesse hebt, aanmelden kan nog (klik hier voor extra info).
Ik ga er vandaag mee verder, niet aan de kust met deze warme dag, maar gewoon in mijn atelier.

6 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Ik heb door de vakantie een paar blogjes gemist. Maar wat is aan de kust leuk geworden. Hoe groot is hij af?

Atelier Hartendief zei

Ongeveer 1 x 1 meter

Jettie zei

Erg leuk Marijke!! Maar ik mag even niets nieuws starten van mezelf.....

Groetjes, Mariëtte

Dientje zei

Het is een leuke quilt geworden. Fijn dat er al zoveel aanmeldingen zijn, dan heb je eer van je werk. Veel succes. En fijne vakantie!!!
Groet,
Dientje

marga zei

Wat een ontzettend leuke quilt wordt dat.
Ik zou alles willen maken maar helaas een dag heeft maar 24 uur.
Veel succes ermee.
Groeten
Marga

Anoniem zei

Wat is die al leuk!!! Ja, ik verheug me er al op. Groetjes Wilma