Mijn lijst met blogs

donderdag 8 november 2012

Lekker even weg

Voor de dames die met de charmclub meedoen, het pakketje van deze maand is Marmalade! Vandaag vallen ze op de deurmat.


Dit weekend ga ik met een vriendin een weekend weg. Vandaag heerlijk wandelen bij Kranenborg, de Cuijpersroute. Deze route blijkt prachtig te zijn, kijk maar op deze link. Ik had een andere route gepland maar gisteren vertelde iemand op de tennisclub er zo enthousiast over dat ik meteen om was. Zaterdag een dagje naar Munster, ook leuk denk ik.

2 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Hoi Marijke,

Heel veel plezier dit weekend, geniet ervan en bedankt voor het 2e pakketje die ik gisteren ontving.
Ik begin er snel aan.

groetjes

Wietske

Unknown zei

Hoi Marijke, via Wietske hierboven haar blog kom ik hier bij jouw terecht, ik ben meteen volger geworden van je mooie blog en al langs je prachtige winkeltje geweest, wat staan daar leuke spullen in zeg!
Ik wens je een heel fijn weekend toe, lieve groetjes, Sonja