Mijn lijst met blogs

vrijdag 30 november 2012

winnares Sint gedicht


Wat heb ik het mij moeilijk gemaakt, waar moet ik beginnen
Welk gedicht gaat deze wedstrijd winnen
Om er één uit te kiezen is moeilijk, ik voel mij bezwaard
Ze waren allemaal bijzonder de moeite waard!
Toch kan er maar één de winnaar zijn
Deze keuze maken is niet fijn
Gea, jouw gedicht was helemaal top
Stuur maar je keuze en je adres naar mij op!

Winnende gedicht: 

Dit jaar geen pakjesavond voor mij
De sint rijd dit keer mijn huisje voorbij
Maar bij het zien van deze mini charm
Krijg ik het weer helemaal warm
Mijn vingers beginnen te jeuken
En ik krijg zin om mijn quilthuisje op te leuken
En ook een poppenquiltje wil ik maken
Een leuke tas of opbergmap
Of voor mijn naaimachine een mooie kap
Je ziet ik begin op dreef te raken
En ik "wil" nog heel veel meer
Maar dat vertel ik je nog wel een keer
Everlasting of Odds and Ends
Het geeft niet, ik heb maar een wens
"Voor iedereen een fijne sinterklaas"
en mocht ik niet winnen dan helaas
De actie is ontzettend lief
Bedacht door Marijke van Atelier Hartendief
Ik ga nu stoppen met dit gedicht
Misschien vind ik bij thuis komst het bericht
Dat ik de lapjes heb gewonnen
Dat ik kan maken wat ik heb verzonnen 

Groetjes Gea

5 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

hoi Marijke,

wat een ontzettend leuk idee van jou om dit te doen. Gea van harte met je mooie lapjes en veel plezier ermee.

groetjes

Wietske

Unknown zei

Wie had dat nog verwacht
De sint heeft mij toch een kado gebracht
Met mijn gedicht heb ik gewonnen
Nu kan ik maken wat ik heb verzonnen
De mogelijkheden zijn reuze
Op Everlastings valt mijn keuze
Marijke heel erg bedankt voor deze mooie prijs
Ik kan niet verder dichten, ben helemaal van de wijs
Mijn persoonlijke gegevens passen niet in dit gedicht
Dus stuur ik die maar in een persoonlijk bericht

Groetjes Gea

Carin zei

Gea gefeliciteerd !!

Marloeskreatief zei

leuke aktie en leuk gedicht

Terray zei

Prachtig gedicht! Van harte Gea