Mijn lijst met blogs

dinsdag 27 november 2012

Bee in januari

Maandag had ik een heerlijk freubeldagje zoals ik in een vorig berichtje heb verteld, en natuurlijk ben ik weer met veel te veel ;-) spulletjes thuisgekomen. Je begrijpt het al, er is niet genoeg plaats in mijn kasten. Vandaag ga ik dus maar eens goed opruimen en alles weer gezellig neerzetten. Er komen geen cursisten en dan is zo'n dagje aanrommelen heerlijk. Dit stofje vond ik wel heel erg leuk, die doe ik daarom meteen in de aanbieding voor 10 euro per meter.


En dit setje van 3 fat quarters ook voor 10 euro



Ook heb ik de jaarlijkse Bee gepland, op veler verzoek op een zaterdag, zaterdag 19 januari!
Het wordt een gezellige dag met mini workshop, loterij en show and tell. Heb je zin om te komen? Volgsters van mijn blog en facebook, trouwe klanten, cursisten, oud-cursisten zijn welkom.

Geen opmerkingen: