Mijn lijst met blogs

vrijdag 15 november 2019

Goedemorgen allemaal

Vandaag begint een heerlijk weekend, zonder afspraken!
Alleen afspraken met mijzelf, natuurlijk quiltwerk, het afronden van een quilt.
En de laatste teksten afronden voor de Klossie Special 'Sweet Home'.
Zelfs mijn boodschappen zijn al gedaan, heerlijk!



Gisteren heb ik de Flying Geese mallen binnengekregen, daar zat ik met smart op te wachten!
Er zijn er al veel besteld, de meeste bestellingen heb ik nog op de post kunnen doen!

Deze mal, het rechte deel en de hoek, heb ik in de quilt 'Schoolhouse Avenue' gebruikt.
Dit patroon staat in de nieuwe special, die begin december uitkomt.
Wil je er zeker van zijn dat je meteen hoort wanneer de special te bestellen is, meld je dan aan op de website van het Klossie, dan ontvang je op tijd een berichtje (klik)

De ronde Flying Geese is ook leuk voor een ronde vorm, bij voorbeeld een cirkel met overlopende kleuren.



En voor de liefhebbers, ik heb ook weer theezakjespapier op voorraad. Dit kun je gebruiken als foundationpaper, en kan blijven zitten in je quilt. (klik)

Voor de quilters met facebook, ik heb een besloten groep aangemaakt, 'Mallen Meiden', daar kun je je ervaringen met de Klossie mallen delen. Wie weet doe je een leuk idee op, kom je op een idee voor een nieuw project, of weet je bij het zien van de foto's meteen welke stofjes jij wel of juist niet zou gebruiken! (klik)

Geen opmerkingen: